Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2006-05-10

Czy zmiana załącznika do regulaminu wynagradzania wyłącza konieczność dokonania wypowiedzenia zmieniającego

W naszej spółce załącznikiem do regulaminu wynagradzania jest tabela zaszeregowania z wynagrodzeniami na poszczególnych stanowiskach pracy oraz kryteriami podwyżek wynagrodzeń wraz z kwotami. Głównym założeniem sporządzenia tabeli było uniknięcie tworzenia dodatkowych dokumentów przy ewentualnych podwyżkach lub zmianach stanowiska. Ponadto w umowie każdego pracownika zawarliśmy zapis, że każdorazowa zmiana tabeli zaszeregowania jest równoznaczna ze zmianą wynagrodzenia. Niestety, podczas kontroli PIP zapis ten został zakwestionowany. Czy takie uregulowania wynagrodzeń w naszej spółce są niezgodne z przepisami prawa?

PROBLEM
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00