Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2007-01-10

W jakim terminie i w jaki sposób należy poinformować o nietworzeniu zfśs i niewypłacaniu świadczenia urlopowego w małej firmie, w której obowiązuje regulamin wynagradzania

W przeliczeniu na pełne etaty zatrudniamy 18 pracowników. Mimo że nie jesteśmy zobowiązani do tworzenia regulaminu wynagradzania, to taki regulamin u nas funkcjonuje. Postanowiliśmy, że w 2007 r. nie będziemy wypłacać świadczenia urlopowego i tworzyć zakładowego funduszu świadczeń socjalnych. Czy w tej sytuacji trzeba było wprowadzić odpowiednie zmiany do regulaminu wynagradzania do końca ub.r., czy wystarczy, jeśli poinformujemy o tym pracowników w styczniu br.?

PROBLEM
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00