Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń 1/2007 z 10.01.2007 [dodatek: Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, str. 49]
Data publikacji: 07.01.2007
W jakim terminie i w jaki sposób należy poinformować o nietworzeniu zfśs i niewypłacaniu świadczenia urlopowego w małej firmie, w której obowiązuje regulamin wynagradzania
W przeliczeniu na pełne etaty zatrudniamy 18 pracowników. Mimo że nie jesteśmy zobowiązani do tworzenia regulaminu wynagradzania, to taki regulamin u nas funkcjonuje. Postanowiliśmy, że w 2007 r. nie będziemy wypłacać świadczenia urlopowego i tworzyć zakładowego funduszu świadczeń socjalnych. Czy w tej sytuacji trzeba było wprowadzić odpowiednie zmiany do regulaminu wynagradzania do końca ub.r., czy wystarczy, jeśli poinformujemy o tym pracowników w styczniu br.?
PROBLEM


