Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Aktualność

Procedura rozliczania subwencji z Tarczy 1.0. PFR

Przedsiębiorcy, którzy w zeszłym roku otrzymali subwencję finansową z Tarczy Finansowej PFR 1.0, są zobowiązani do jej rozliczenia. Termin rozliczenia zależy od miesiąca, w którym przedsiębiorca otrzymał pomoc finansową z PFR. PFR rozpoczął proces rozliczania i umarzania subwencji dla mikrofirm i MŚP. Formularze wniosków o umorzenia są udostępniane na bieżąco firmom w ich bankowości elektronicznej dokładnie rok po otrzymaniu subwencji. Przedstawiamy zasady umorzenia subwencji wraz z ewidencją w księgach rachunkowych.

 

Subwencje PFR dla przedsiębiorców

Od 29 kwietnia 2020 r. do 31 lipca 2020 r. możliwe było wystąpienie o wsparcie w ramach uruchomionego przez rząd programu Tarczy Antykryzysowej - Tarczy Finansowej 1.0, finansowanej i realizowanej przez Polski Fundusz Rozwoju SA. Po upływie roku od otrzymania wsparcia przedsiębiorcy powinni je rozliczyć, co może prowadzić do umorzenia całości lub części zobowiązań przedsiębiorcy z tytułu jej otrzymania.

 

Procedura rozliczenia subwencji

Rozliczyć subwencje może każda osoba, która posiada dostęp do bankowości elektronicznej w banku przedsiębiorcy. Może to być sam beneficjent albo osoba działająca w jego imieniu.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00