DHL: Z pasją do ludzi, technologii i środowiska
– W DHL wiemy, że za sukcesem biznesowym firmy stoją zadowoleni, zaangażowani i spełnieni zawodowo pracownicy. Dlatego celem naszych działań jest wspieranie ich w osiąganiu dobrostanu osobistego i zawodowego – mówi Agata Boroń, dyrektor ds. personalnych i komunikacji wewnętrznej DHL eCommerce (Poland)
DHL to znana i poważana globalna marka, którą większość Polaków kojarzy z przesyłkami i logistyką. To sektor, który w ostatnich latach bardzo dynamicznie się rozwija. W jaki sposób oddziałuje to na organizację?

Grupa DHL stworzyła solidne fundamenty bazujące na filarach: Pracodawca, Dostawca, Inwestycja oraz Zielona logistyka pierwszego wyboru, wartościach: Szacunek i Wyniki oraz modelu przywództwa. Obserwujemy, analizujemy i przewidujemy sytuację rynkową, dostosowujemy się do aktualnych trendów, a przede wszystkim do potrzeb naszych klientów. To oni są w centrum wszystkiego, co robimy. To z myślą o nich tworzymy i rozwijamy naszą ofertę, nieustannie podnosimy jakość usług oraz wprowadzamy cyfrowe innowacje, dzięki którym wspieramy ich w realizacji celów biznesowych.


