Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń 24/2006 z 25.12.2006 [dodatek: Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, str. 48]
Data publikacji: 22.12.2006
Czy należy się ekwiwalent za urlop, jeżeli nie ma informacji, że poprzedni pracodawca go wypłacił
Zatrudniliśmy 6 listopada 2006 r. na miesięczny okres próbny pracownika. Osoba ta nie sprawdziła się, więc nie przedłużymy jej umowy o pracę. W dostarczonym przez pracownika świadectwie pracy z poprzedniego zakładu znajduje się zapis, że pracownik był tam zatrudniony do 3 listopada 2006 r. Ze świadectwa nie wynika jednak, aby pracownik wykorzystał u poprzedniego pracodawcy urlop za listopad br. lub otrzymał za niego ekwiwalent pieniężny. Czy w takiej sytuacji mamy obowiązek wypłacić ekwiwalent za listopad i grudzień 2006 r., czy jedynie za grudzień br.?
PROBLEM


