Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2007-06-10

Czy można wydawać pracownikom RMUA z podpisem elektronicznym lub wysyłać je pocztą elektroniczną

Jesteśmy firmą zajmującą się obsługą kadrowo-płacową spółek. W ramach naszych zadań wystawiamy pracownikom zatrudnionym w obsługiwanych spółkach raporty RMUA - około 11 tysięcy w miesiącu. Podpisywanie takiej liczby dokumentów jest niezwykle czasochłonne. Czy dopuszczalne byłoby przekazywanie pracownikom comiesięcznego raportu o odprowadzonych składkach na ubezpieczenia opatrzonego zeskanowanym podpisem upoważnionego pracownika lub umieszczaniem na wydruku raportu imienia i nazwiska ww. pracownika w postaci zapisu komputerowego, czy ewentualnie przesyłanie tych informacji pocztą elektroniczną?

PROBLEM
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00