Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2006-11-07

Zadowolenie pracowników kluczem do sukcesu firmy

Szkolenie, wyjazd na weekend z rodziną, bezpłatne badania lekarskie, a może darmowe rozmowy przez telefon komórkowy. Właściwy wybór świadczeń pozapłacowych pozwoli zatrzymać pracowników w firmie i wpłynie na jej dobry wizerunek.

Marcin Nowak
specjalista ds. prawa pracy
„Konsalnet Ochrona”
Coraz liczniejsza grupa pracodawców, chcąc utrzymać wysokie zaangażowanie wśród swoich pracowników, decyduje się na wprowadzenie dodatkowych korzyści w postaci różnych świadczeń pozapłacowych. Świadczenia te, choć wchodzą w skład działającego w zakładzie pracy systemu wynagradzania, spełniają zdecydowanie inną rolę niż otrzymywane co miesiąc wynagrodzenie czy z góry ustalony system premiowania.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00