Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2016-02-11

Jak przebiega procedura korekty błędnie wystawionego e-zwolnienia z perspektywy płatnika składek

Czy wiadomo już, w jaki sposób należy postąpić, jeżeli w e-zwolnieniu znajdziemy błąd? Takie sytuacje w codziennej praktyce nie należą do rzadkości.

Procedura, o którą Państwo pytają, jest uzależniona od tego, w jakiej formie trafi do Państwa e-zwolnienie - czy będzie to dokument elektroniczny przekazany na profil informacyjny płatnika składek, czy też będzie to wydruk systemowy, który przekaże Państwu pracownik (ubezpieczony). Obydwie procedury, krok po kroku, przedstawiamy w uzasadnieniu.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00