Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń 20/2006 z 25.10.2006 [dodatek: Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, str. 20]
Data publikacji: 22.10.2006
3. Jak przekazać informację o warunkach zatrudnienia prezesowi zarządu
Chcę sporządzić informację o warunkach zatrudnienia dla prezesa zarządu naszej spółki (zatrudnionemu na podstawie umowy o pracę), który podjął u nas pracę 2 dni temu. W zakładzie praca jest wykonywana w podstawowym systemie czasu pracy od poniedziałku do piątku po 8 godzin dziennie. Jak należy podać prezesowi zarządu informację o obowiązującej go normie dobowej i tygodniowej czasu pracy, jeżeli ma nienormowany czas pracy i może pracować w godzinach nadliczbowych bez prawa do żadnych świadczeń z tego tytułu? Jak poinformować go o obowiązującym w naszym zakładzie układzie zbiorowym pracy, skoro postanowienia tego układu nie dotyczą członków zarządu?
PROBLEM


